Klachtenformulier
Samen naar een oplossing
Er wordt altijd gestreefd naar een professionele begeleiding van het kind en een goede samenwerking met de verzorgers. Mocht er toch onverhoopt een situatie ontstaan waarbij u niet tevreden bent over de dienstverlening, dan horen wij dit graag.
Onze klachtenprocedure en Formulier
Met behulp van dit klachtenformulier willen we gezamenlijk werken aan een passende oplossing.Wanneer u vindt dat een handeling van de kindercoach niet in het belang van uw kind is geweest, kunt u als verzorger/ouder(s) een klacht indienen als volgt:
- U kunt het formulier onderaan deze pagina invullen en mailen naar kindercoaching@majest.nl. De kindercoach zal vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u opzoeken om een afspraak te maken.
Wanneer u uw klacht communiceert met de kindercoach, zal deze zijn of haar uiterste best doen om tot een bevredigende oplossing te komen.
Omdat de kindercoach is aangesloten bij Adiona, beroepsorganisatie voor kindercoaches, kunt u, wanneer er samen niet tot een oplossing wordt gekomen, een beroep doen op de onafhankelijke klachtenfunctionaris van deze stichting.
Deze functionaris is te bereiken per mail, of telefonisch. U kunt situatie dan met haar bespreken, ook kunt u samen bepalen welke oplossing voor u het beste werkt. U kunt met de functionaris altijd over het voorval praten, dit kan ook het uiten zijn van ontevredenheid, of alleen het melden van voorgaande situatie. De functionaris kan u ook op de hoogte brengen van andere mogelijkheden.
De klachtenfunctionaris stelt zich onafhankelijk en onpartijdig op. Zij probeert u en de betrokkene bij elkaar te brengen door bemiddeling, en wederzijdse verhalen met elkaar in contact te brengen. Ze beoordeelt niet en geeft dus ook geen oordeel. Uw informatie wordt uiteraard altijd vertrouwelijk behandeld en kan alleen met uw toestemming onder de aandacht worden gebracht bij de betrokkene.
Klachtenfunctionaris:
Mevr. L de Boon.
Tel: 06-48445538
Mail: bemiddeling@quasir.nl